Tadarus Nisa' di Surau Taman Permata, Hulu Kelang


Nisa' Gombak akan mengadakan program Tadarus Nisa' 3D sepanjang Ramadhan 1430 Hijrah berkonsepkan mesra remaja dengan keyakinan Al-Quran menjadi pemangkin yang jitu dalam setiap cabang kehidupan. Ianya di anjurkan untuk membimbing golongan muda dalam membudayakan bacaan Al-Quran sebagai hiburan jiwa yang signifikan berbanding hiburan arus perdana yang lain.


Tadarus Nisa' di Masjid An-Nur, Kg. Melayu Wira Damai, Batu Caves


Selain menjadikan ia sebagai program tahunan sempena Ramadhan, program ini menyediakan peluang untuk mendekati golongan remaja dengan mutiara hikmah dan nasihat berguna. Semoga kesedaran untuk kembali membudayakan Al-Quran di dalam kehidupan akan menjadi penyelesaian menangani permasalahan sosial dan krisis ketamadunan generasi muda zaman ini.


Tadarus Nisa' di Masjid Al-Sharif, Simpang Tiga, Gombak


Program ini akan di adakan di sekitar Gombak dan pihak kami telah memilih beberapa lokasi yang sesuai bagi setiap dun di kawasan Gombak. Program Tadarus Nisa' ini akan di jalankan serentak di setiap Dun di Gombak pada tarikh dan waktu yang sama. Semua remaja wanita sekitar Gombak di alu-alukan menyertai program ini . Sila klik banner untuk paparan yang lebih besar . Terima kasih.

Salam Ramadhan kareem dari Nisa' Gombak.


0 Comments:

Post a Comment