Untuk paparan poster lebih besar, sila klik gambar


Untuk mengetahui tentang Nisa Small Kindness boleh klik webnisa ini


Bismillahirrahmanirrahim. Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi, segala puji bagiNya yang memudahkan segala urusan pihak kami dalam menyusuri pelbagai cabang jalan dakwah kami dan sekali lagi kami berkesempatan merancang satu aktiviti Small Kindness (Sumbangan Kecil) sebagai salah satu usaha mengungkap keberadaan pelbagai lapisan masyarakat.

Alhamdulillah, hari ini (21 Mei) dua orang wakil Nisa' dan dua orang wakil pejabat ADUN Hulu Kelang telah pergi melakukan tinjauan awal ke Perkampungan Orang Asli Kemensah, Hulu Kelang, Selangor, bagi mengenalpasti jumlah dan bilangan keluarga bersama isi rumah di pos berkenaan. Pertemuan awal bersama Tok Batin dan beberapa wakil penduduk telah memberi gambaran awal tentang keperluan asasi semasa yang mungkin mampu kami hulurkan buat para penduduk.

InsyaALLAH, hari Sabtu ini, bersamaan 23 Mei 2009, kami akan melakukan lawatan yang lebih berbentuk ziarah bersama kesemua ahli Nisa' yang berkelapangan dan beberapa ahli ADUN Hulu Kelang terutamanya, YB. Dato' Shaari Sungib dan isteri beliau.

Harapan kami, dengan lawatan ini, sedikit sebanyak mampu memberi kesedaran bahawa kenikmatan kehidupan di dunia ini perlu dikongsi sama rata oleh kesemua penduduknya. Walau di ceruk mana sekalipun manusia itu tinggal, hak merasai nikmat dan anugerah ALLAH swt itu tetap sebahagian miliknya.

Semoga perancangan awal kami ini sentiasa dipermudahkan oleh ALLAH swt dan perjalanan program kami akan berada di bawah lindungan Nya.

Wallahua'lam

Wassalamualaikum warahmatullah

Disediakan oleh: Unit 3N Nisa' Gombak

0 Comments:

Post a Comment